Kak Erra Menerima Tempahan Sulaman Manik & Labuci

By: Kak Erra

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 12-Jun-2009 07:10 Email | Share | | Bookmark
Cheese Tart

 
ENTRI kali ni tak ada kena mengena dengan manik. Kak Erra cuma nak kwn kwn cuci mata bg mendatangkan selera utk memasak buat keluarga terchenta! Akak sebenarnya bkn terror sgt masak tp bolehlah masak utk famili.

Cheese Tart ni akak wat pot luck mase jamuan hari raya tahun lepas. Salah satu kueh febret somi + anak bujang. Kwn2 juga suka pakat mengorder..taaappiiii nonono Kak Erra sibuk bermanik-manik...
Cuci mato eh...
Quote:
PU3-TQ sudi lawat akak..
DIANA- haaa ngandung nti bgtau...
EEDA - Tq sb masih sudi jenguk akak..


Tuesday, 9-Jun-2009 05:11 Email | Share | | Bookmark
ANGEL DE' BERRYS -KAK WELD

 
 
 
SALAM mesra di alam maya. Dek kerana terbizi ngan kerenah anak sekolah yg tengah bercuti Kak Erra intai juga nak wat new entry umah ni..

Seperti yg di maklum..ni bj kawan Kak Erra yg dipakai masa kenduri kawen adiknya.
Ghasa nak 'taubat' tak mo wat lagi berrys yg terlekat di ranting tu..susah betul. Tapi ku cekalkan semangat sebab dah termimpi-mimpi nak wat buah tu...jom kita layan mimpi Kak Erra yg telah direalitikan nih.



Quote:
TEMAN-teman - silalah komen atau sepatah kata utk Kak Erra wat semangat dlm kerja tikam2 nih..(semangat ku kian pudar)..tension sb dah dpt tempahan raya..

Quote:
ZAN--tu nampak apa akak tulis kt atas ..no..no..no.tak mo wat lagi berry tu...Tk dik sudi lawat akak
Quote:
DIANA- tension ngan masa lar dik..sebab mak akak tak sokong dok tikam2 nih..sb setiap kali ramadhan menjelma akak menunaikan tempahan 'tart nenas'..abiss for this year camno??
Quote:
IZAN- Berry juntai ok zan..tp yg dok terlekat kat ranting nih shushah..udah xmo wat gi...
Quote:
FARIHA--yala kan..rezeki patut disyukuri..tk dik..bknpo tensi masa yg dok tik tak tik tak..posa dah dekat..
Quote:
DANA--Tk sb lawat akak...design ikut permintaan dik..tp akak selesa wat yg semak2 nih..Dana memang cutelah..


Monday, 25-May-2009 05:25 Email | Share | | Bookmark
CARNATION SHAREENA

 
 
SALAM di persada maya teman2. Bagi yang selalu mengunjungi myfp terima kasih tidak terhingga, kepada yg menitipkan komen alhamdulillah(adake peminat Kak Erra ni) keperihatinan anda semua Kak Erra tidak kan lupa. Cikgu ku..silalah komen byk skit, nak kuatkan semangat yg kian pudar nih.

Bj ini pesen kurung moden atau akak panggil 'bj datin'. Empunyanya berwajah manis dan yg Kak Erra tak leh tahan kemancungan hidungnya!. Hai Ida Shareena anak daro sapo nih comel..Katanya bj ni tak brapa lawa so dia minta akak lelawakanlah skit..Sekadar yg termampu akak inilah die hasilnya.

Teman2 smer meh kite nengok 'carnation' ala2 Kak Erra. (Rase2 dulu cikgu ajar bunga Carnation ni lain kan..) Ampun cikguku akak dah terlupa..

Tension jugak akak ni dgn tempahan2 jun maklumlah kenduri kawen byk sempena cuti sekolah..

Layan jer...bg yg tak mo layan tutup mato.



Wednesday, 13-May-2009 09:07 Email | Share | | Bookmark



Monday, 11-May-2009 07:32 Email | Share | | Bookmark
LORENZO PUCCI -Highlight

Badan Depan
Lengan
Selamat Hari Ibu pd member2 smer, wp udah berlalu tp tak per kan..ingat semalam nak wish tp my acer notebook satu hari dikerjakan oleh anak bujang...new entry pong arini baru boleh paste.

Alkisah bj Lorenzo Pucci ni bj Kak Erra yg empunya. Udah lame perap dok bizi ngan bj oreng jer. Pesennya bj mini kurung tp lengan puff tu lar yg Kak Erra suka..Penat adindaku memotong/jahit melayan kerenahku..apatak komennya"Alaah akak ni susahla nak wat lengan nih.." Jenuh juga dier dok gayakan potongan lengan sb dia hanya jahit bj kurung jer....

Dah siap..lawa potongannya Kak Erra memang puashati. (sytt..akak mmg cerewet bab2 jahitan ni).

Mari kita tengok hasilnye setelah diblink2. Bj ni mmg serabut coraknya akak lagi serabutkannye. Eis..mmg gila glamer..



Quote:
Cik Beauty- Hai tk lar sb lawat akak..pening 100hrs lar dik dok mikir bende2 chenggini..tp ku truskan jua

Quote:
Diana - Bj kejo lar dik...tak pikir g bj raya kaler po...Kena santek2 dik g kejo br keyakinan diri kita tinggi..Kak Erra kat opis depa gelar..icon pesen gitu. Akak ni kalu tak glam bole demam..

Quote:
Dana Hehe tq dik..best gak lawat umah dana

Quote:
Jemme Alaah jemme pong apa kurangnyer..lelawa gak kan..bekenan..scodeng jerlah


[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net